Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Monday, February 7, 2011

Desiresssssssssss

Saya mahu:

a) Siapkan "AKN 2" before PWTC bookfair next year. Tapi masalahnya semua benda pon tengah banyak untuk dibuat (Ya Allah, BM aku makin lama makin teruk macam BI aku....)

b) makan asikrim jagung dengan sprinkled nuts.

c) baring2 tak buat apa2. tapi keje banyak untuk diselesaikan.

d) Nak buat short stories untuk TC, tapi nak memikirkan short stories bila otak ko otak novel, sgt susah. rasa macam buat sinopsis novel je.

e) Nak tengok CONTAGION. Ada Matt Damon, ada Kate Winslet ANDDDDD Jennifer Ehle. But truth be told, usually star-studded cast menghasilkan movie yg tak best. Cam THE EXPENDABLES. Yucks.

f) Aku dah seminggu tak tengok THE WALKING DEAD ATAU BOARDWALK EMPIRE. Sangat. Ketagih. Dan. Rasa. Rimas. Nak tengooooook~

g) Nak beli dvd HOUSE Season 7. AXN bodo.

h) Nak pergi umah bos amik cd. Pakalla bos umah dekat.

i) bilik aku kemas seperti dulu. T_T sangat sedih tgk the state of my room after the whole living room spring cleaning yesterday.

j) nak busykan diri sepanjang tahun supaya lebih banyak wang masyuk dari wang keluar.

Oyeah!

2 comments:

sil said...

terujanya dengan yang a) tu =) amiin moga sempat!

Shai Kamarudin said...

hahahaha. behusehe!