Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Wednesday, January 5, 2011

Kita Tag sebab Kita Malas.

Ya, saya pemalas. Saya malas nak tulis blog betul-betul, jadi saya buat tag sahaja. Ini satu berita yang baik sebenarnya, sebab ia menunjukkan saya tak menggunakan thinking time saya untuk perkara lain kecuali menulis novel. Encik Glen juga sudah semakin berhabuk kerana tidak dipetik (apatah lagi dengan tali tangsi yang berpura2 macam ia tali gitar sebenar itu), dan saya masih ada 150 page lagi untuk ditulis sebelum boleh menghantar novel kepada publisher saya. Sasaran terbaru: Hantar masa Karnival Karangkraf (hooo, korang balas dendam kat aku sebab tak siapkan novel, so tak ajak aku pergi yeeee.... akakaka).

Baik. Tag Time.


names in your message in your message inbox
Oh msg inbox NSK amatla rahsia. Maka kita guna msg inbox Shai Laden.
1. Mohd Khairul Farhan yang bertanyakan novel terbaru saya.
2. Masyitah Zainuddin yang tanya bila saya nak turun Kelana Jaya
3. Jismin Yusoff yang mintak no akaun MBB saya



your main ringtone
Liyana Fizi's "TEDUH"

what u did at 12 last night?
Menulis novel sambil chatting dengan Mun fasal makanan, jogging dan kenapa aku kena minta maaf dengan Fer.

who was the last person you went out with?where?
Mun jugak. Pergi carik running shoes di GIANT tapi last2 beli sushi. Pastu singgah The Mall di KL carik kasut lagi tapi Mun je yg beli, aku last2 beli ice blended corn kat Nelson's and solat Zohor. Pergi jumpa lawyer di Ampang. Pastu singgah makan di Mr Teppanyaki di Carrefour Wangsa Maju dan menemui kasut untuk aku. Then gi FRIM di Kepong untuk berjogging dan solat Asar & Maghrib di sana. Pastu balik rumah dan tulis novel. Lengkap perjalanan hidup aku Isnin lepas.  

the colour of t-shirt you're wearing now
Black. Because my father's car is Black!

the last thing you did
Menulis novel dan membebel tentang Food Court Desa Sri Hartamas yang dah demolished yang menyebabkan aku terpaksa rombak satu chapter.


3 of your everyday favourite items
1. Encik V - Sony VAIO E Series.
2. Nokia Xpress Music yang dah rabak. Sekali pandang macam Two-Face dalam bentuk telefon bimbit. Dua kali pandang, macam The Joker pon ye jugak. Sedih btol situasi telefon bimbit aku. Tapi dah tak jadi feveret item sgt. Asik kacau orang.
3. Berus gigi berteknologi Nano yang berharga lima hengget. 


the colour of your bedroom
Pudar. Hahahahahahahahahaha.



how much money in your wallet now?
RM20. Aku biarkan je. Kang aku tambah isik wallet tu tau2 je tinggal RM20 balik. Baik jangan tambah.

how's life?
Boringly amazing. Or amazingly boring. Take a guess.

your favourite song
There's a reason my ringtone is a Liyana Fizi's song. 

what will you do next weekend
Same ol same ol routine until this damnation called new novel siap.

when was the last time you see your mum?
*Pandang mak* 0.01 seconds ago.

where is she now?
Tengah tengok sinetron. Biarkan.

when was the last time you talk to your parents?
"Mak!"
"Hmm?"
"Takde. Saja panggil."
A seconds ago.


who is the last person that talked with you last night?
My brother, who tries to tell me something about his new girlfriend, in which I don't care, because he will end up breaking up with her in 6 months time. 

the last surprise you got?
Just now.
"Dik?"
"Apa?"
"Ko saja2 panggil mak, mak saja2 panggil ko balikla."


last thing you borrowed from your friend?
Pinjam tudung Dinie untuk pergi wedding. Pehh, gile lama aku tak meminjam.


Who is your bf/gf/husband/wife?
Not interested at the moment.


what do you feel right now?
sleepy

wanna share with who?
share what? MY sleepiness? I don't share.


who know your secret?
My bestest bestfriends

they keep your secret?
They better be


are you angry with someone?
I am suing them, so...




what do you order at Mc'D?
Double cheese. Saya tak suka sangat makan McD sebenarnya. Ramly burger is the best.

The last time you feel so sad?
Malas nak ingat. Citer lama.


Mahu Tag?
Tiada sesiapa kok, nek.

No comments: