Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Friday, January 21, 2011

Entah kenapa in the end ia menjadi Leonardo DiCaprio

Aku main tag je sekarang sebab jawab soalan lagi mudah dari create tajuk sendiri. Aku Kan Malas.

Cara-cara: Copy Tajuk entry “sepuluh” dan paste di post anda..

Sila jawab dengan jujur..

[#1] Siapakah diri anda di rumah?

Orang yang selalu end up saying "Ah, screw it." Dulu rajin nak berdebat atau bertekak. Tapi sejak akhir2 ni aku rasa kalau aku bertekak dengan orang tua atau adik-beradik pasal hal2 bodo cam nak tengok TV, dahla buang masa, berdosa plak tu. Baik aku buat kerja je.

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?

Manalaaaa aku tau. Pi la tanya kengkawan aku. Mungkin "Ah, screw it' jugak kot. Entah.

[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

1. Menang kes. Or even kes difailkan di mahkamah. File the case, man!


2. Kedai buku di Prague. Heck, bukak kedai buku kat Mesia pon belum tercapai, apatah lagi kedai buku kat Prague.

3. Royalty RM30,000. Hahahaha. You just can't be cult and achieve that much. You're not Sam Raimi.


4. Novel diadaptasi jadi filem oleh Dir. Wan Hasliza. Yes, THAT specific. I'd rather not be adapted at all if Razak Mohaideen wants it.


5. Dapat Pullitzer Prize. Hahahahahahaha. Heck, people only get Pullitzer if they question their own religion and tradition in the way the west likes. I'm not gonna sell myself out.

[#4] Siapakah nama pasangan anda? 

Leonardo Di Caprio............................. =_=

[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

1. The Man in the Iron Mask
2. Gangs of New York
3. Revolutionary Road
4. Catch Me If You Can
5. Inception
(Best kan 5 perkara aku tu... hahaha)

[#6] Bila tarikh anda couple?

The day I saw him in "The Man in the Iron Mask".

[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

The day he became too popular in that stupid Titanic movie.

[#8] Lagu tema cinta anda?

Lagu tema Inception. Hahahahah.

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

Nothing. You're so amazing, just the way you areeeeee (Bruno Mars)

No comments: