Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Friday, September 3, 2010

A conversation

Me: eh nad dapat keje yg mana?
munn: oh aku tatau pun sbenanye
Me: ahahaha. aku baru tanya nad. kat *toot*
munn: *toot* kat mana?
Me: Kat *toot*. Tapi nad dapat yg*toot*
munn: ooooo
Me: alhamdulillah lah
munn: dekatla sket... tulah, aku dok berdoa aku bleh keje dari umah je sampai mati
Me: aku pon
munn: walaupun tak kaya, tapi masa aku taklah terbuang kat jalan raya
Me: AMIN!!!! aku capslockkan amin aku untuk kite berdua. kire ni rezeki ramadan la. nad dapat keje, ko dapat duit xc, keje aku tak berkurang walaupon takde press preview langsung
munn: alhamdulillah..
Me: aku cuma risaukan wanita lahad datu tu je.
munn: wanita itu menyuruh kita ke rumahnya pada 6 hb ni utk pembahagian harta. ahahahah. harta dari sabah katanya
Me: ahahahahaha. eh surat comp sec camne eh. alang2 kalau gi umah tim leh gi umah the wongs and foos sekali. amik duit trusssssss
munn: haih. akak tu tak mengangkat3 talipon nye... tulah aku cuba mintak dia bagi senin ni jugakla
Me: boleh ke aku tak tahu raya berapa haribulan
munn: ye? aku pun. bleh tak aku tanak raya?
Me: aku pon!!
munn: tak pikir pun pasal baju raya.................
Me: tak buat kuih raya lagi. tula akibatnya bile tahun lepas beraya dengan penuh keazaman utk bisnes baru di dada
munn: akibat? betul ke penggunaan pekataan itu?
Me: die bukan akibat cam 'ha, padan muke ko sape suruh'... dia cam akibat 'perbezaan approach towards what comes after the raya'. tahun lepas it was raya yg knowing after that there's something to work at. tahun ni raya ke lepas raya ke, same ol same ol
munn: haih. tula dienya. lepas raya aku kena fight lg utk dpt duit selebihnya. tp dapat seciput je
Me: berjuanglah! yuqaaatiluuuna fi sabiiiilillah!!!!!
munn: ihsan utk raya
Me: (semangat terlampau byk tgk flags of truth)
munn: aahahah berjuanglah.. nak berjuang utk tenangkan hati je pun dah azab
Me: perjuangan aku selepas raya ialah perjuangan menentang mundaneness
munn: tu yg tanak ramadhan abis tu. ramadhan ni buat aku rasa secure
Me: btol. cume tolak kat period ni je sebab hati libang libu. bile insomnia masa boleh solat, waktu malam tau nak buat apa. bile insomnia time period, rase macam nak hantuk kepala kat dinding
munn: hahahah..........
Me: uh pukul 12 tula mata aku cam sgt terang. tapi kalau nak menulis... aku ni menulis novel yg introductionnya org patah hati. perlu ke aku nak duduk malam2 bute memikirkan benda2 patah hati, hahahahaha
munn: ..
Me: kenapala aku pilih tema ni.
munn: dahla bulan pose kan
Me: tulah. patut aku pilih tema yg lebih uplifting... spt perjuangan menyaman orang.................."uplifting"
munn: sungguh memotivasikan......................... aku nak kena pegi besiap ni ada org nak blanje bebuka
Me: ahahaha, ye sile sile
munn: jumpe isninlah hendaknye
Me: aku pon nak sambung bekeje yg tak kenal siang dan malam ni... begitulah

No comments: